/ تحلیل چاکرای سوم ( چاکرای شبکه خورشیدی)/sunup
فناوري اطلاعات و ارتباطات
/ تحلیل چاکرای سوم ( چاکرای شبکه خورشیدی)/sunup
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:44

 

تحلیل چاکرای سوم ( چاکرای شبکه خورشیدی)

خودشناسی | تحلیل چاکرای سوم ( چاکرای شبکه خورشیدی)
این چاکرا تنظیم کننده چاکرا های دیگر و تشکیل دهنده شخصیت و اعتماد به نفس شماست. درست کار کردن این چاکرا در زندگی شما تاثیر بسزایی می تونه داشته باشه. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب رو مطالعه کنید.
 

طبق معمول همیشه بیایم جای این چاکرا رو مشخص کنیم. این خیلی ساده است 2 یا 3 انگشت بالاتر از ناف شما محل قرار گیری این چاکراست. این چارکرا درون بدن ما قرار داره مثل چاکراهای دیگه روی پوست ما نیست.

این چاکرا وظیفه ش اینه که شخصیت شما رو بسازه و باعث بشه که شما از چیزی که هستید و محیطی که در اون قرار دارید احساس رضایت و خرسندی داشته باشید و به طبع اون شما اعتماد به نفس خودتون رو تقویت می کنید.

حس کردن این چاکرا بسیار ساده هست. خوب یکی از چیز هایی که همیشه دشمن اعتماد به نفس ماست اضطراب و استرس هست. شما وقتی اضطراب دارید به اصطلاح عامیانه میگید دلشوره گرفتم و دقیقاً چاکرای شماست که احساس گرفتگی و لرزش درش ایجاد میشه. بله دلشوره علت مستقیم درست کار نکردن این چاکراست چون معمولاً اشخاصی خیلی اضطراب دارن و دلشوره میگیرن که از وضع موجود ناراضی باشند و مدام در تلاش برای تغییر اون باشند. این علامت در مادرهای اکثر ما به وفور دیده میشه

علتش اینه که مادرها بخاطر حس مادری و حمایت گرایانشون همیشه احساس می کنند که فرزندشون شخصیت کامل و مستقلی نداره و همیشه هم از وضع فرزندانشون ناراضی هستند، ولی با همه این حرفها باز هم دوست داشتنی ترین موجود روی زمین هستند.

حالا بیایم جنبه مثبتش رو مثال بزنیم. دقت کنید به خودتون وقتی از همه چی راضی هستید و به شخصیت خودتون افتخار می کنید و به خودتون می بالید معمولاً عضلات شکم خودتون رو کمی از حالت عادی منقبض تر کرده و صاف می ایستید. این نشون دهنده اعتماد به نفس و رضایت از خود در وجود شماست.

یکی دیگه از وظایف این چاکرا کنترل امیال و خواسته های چاکرای خاجی و جنسی آدمه. معمولاً اشخاصی که در این چاکرا دچار مشکل هستند همیشه از وضعیت موجود می نالند و مدام ابراز عدم رضایت می کنند یا به قول خودمون غرغر می کنند.

برای تمرین تقویت این چاکرا دو روش وجود داره. اولی روش جسمیه که شما در هر حالتی که باشید می تونید اون رو انجام بدید بسیار هم ساده است. تمرکز بر روی چاکرا و منقبض کردن عضلات شکمی و نگه داشتن اون. این کار باعث تقویت چاکرا میشه.

راه بعدی ایجاد اعتماد به نفس و قبول کردن خود و دیگران و همچنین وضعیت محیطه. اگر به این موارد کمی رسیدگی کنید شما دیگر در چاکرای شبکه خورشیدیتون دچار اشکال نیستید. رنگ زرد برای این چاکرا بسیار مفیده و باعث تقویت اون میشه و ورزش مناسب با این چاکرا نیز دراز و نشست هست.

یادتون باشه که این چاکرا در اکثر اشخاص دچار مشکل هست پس سعی کنید با کار روی شخصیت خودتون و افزایش رضایت از خودتون، این چاکرا رو درون خودتون تقویت کنید چرا که یکی از صدمه پذیر ترین چاکرا ها در مقابل انرژی منفی، چاکرای شبکه خورشیدی شماست

یادمون باشه:

خودستایی مایل است که به وسیله ی شما اعتماد به خود را بیاموزد. او از نگاههای شما تغذیه می کند و در دستهای شما تعریف و تمجید نسبت به خود را می بلعد. (نیچه)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،